Informacje prawne

ZIFER ITALIA S.R.L. zwraca szczególną uwagę na prywatność danych użytkowników. Jest dla nas ważne aby ludzie mogli kontaktować się z nami bez obaw o niechciane maile. Dane personalne podawane w formularzach kontaktowych są chronione i nikt nie ma prawa do nieautoryzowanego dostępu do nich. Podane informacje są konieczne do odpowiedzi na Państwa pytania. Naszym celem jest stworzenie najlepszej strony na świecie z najlepszymi na świecie namiotami umożliwiając użytkownikom znalezienie wszelkich potrzebnych informacji, których poszukują.

Jakie informacje są zbierane i w jakim celu?
Zapytania mailowe - nasza strona zawiera linki umożliwiające użytkownikom kontakt z nami przez E-mail w celu zadania pytań, uzyskania informacji i materiałów, lub wysłania nam komentarzy i sugestii. W niektórych przypadkach jest to konieczne, by użytkownicy kontaktowali się z wybranymi działami w celu otrzymania wiarygodnej informacji o naszych produktach. W tym celu konieczne jest podanie informacji wymaganych w formularzu jak imię, nazwisko i numer telefonu w celu łatwiejszego kontaktu.
Informacje te są używane wyłącznie aby poprawić naszą stronę, oferty produktów i usług, a także jakość obsługi.

Czy Wasza firma przekazuje osobom trzecim podawane dane?
Nie. Nie sprzedajemy żadnych informacji, które dotyczą klientów uzyskanych przez podawanie danych na naszej stronie. Niemniej jednak musimy podać takie dane jeśli są one wymagane przez procedury prawne.

Dlaczego to tak ważne aby podawać adres e-mail?
Możemy kontaktować się z naszymi klientami drogą mailową w celu sprawdzenia danych otrzymanych w formularzu lub przesyłać na życzenie klienta informacje o nowościach, promocjach, usługach itp. Jeśli klient nie życzy sobie otrzymywać maili powinien poinformować o tym mailowo. Szanujemy życzenia naszych klientów.

W jaki sposób Państwa firma chroni informacje klientów?
Nasza strona została zaprojektowana tak, aby chronić personalne informacje klientów. Istotne informacje są chronione on-line jak i off-line.
Dostęp do danych użytkowników, nie tylko do istotnych danych w naszym biurze jest ograniczony. Odstęp do danych identyfikujących użytkownika jest dozwolony wyłącznie dla pracowników, którzy muszą kontaktować się z klientami.

Jak Państwa firma aktualizuje informacje prawne i informacje o bezpieczeństwie?
Wszelkie modyfikacje informacji są publikowane na tej stronie, w związku z tym użytkownicy zawsze wiedzą jakie informacje gromadzimy i w jaki sposób ich używamy. Używając naszej strony użytkownicy wiedzą, co udostępniają.

Tłumaczenie: Kamil